Program 2019

  • 08.00 - 09.00
    REGISTRATION
  • 09.00 - 11.00
    SESSION 1
  • A Practical Approach to Influencer Marketing
    Sudiu Exclusiv - #InfluenceMe2019

    Studiul vine cu o premiera: o perspectiva pragmatic si unica despre cum sunt percepute campaniile cu influenceri din Romania, pe ce obiective de marketing & KPIs construiesc si care este perceptia consumatorului despre ele.

    O analiza complexa care vine cu learning-uri concrete pe baza maparii unor vaste tipologii de campanii ce au avut componenta de influencer marketing.

    Rodica Mihalache
    Head of Consumer & Business Insights, Starcom Romania
  • A perspective shifting approach on how to unleash the power of influencer marketing & add value to your brand

    Intr-o industrie ce se defineste apriori ca fiind creativa, cautam retete si scurtaturi. Suntem fascinati de cifre, dar deseori uitam cum sa le interpretam. Vorbim despre influencer marketing ca fiind “cheia viitorului”, dar ne invartim in aceeasi rutina si aceleasi procese de ideatie.

    Solutia vine dintr-o intelegere mult mai ampla si originala a fenomenului: punerea laolalta a influencerilor din zona socio-culturala, cu industriile creative si cu creatorii de continut.

    Andreea Lupu
    Strategy & Innovation, Director, Starcom Romania
    Dragos Neamu
    Manager, National Network of Romanian Museums & Founder, “Noaptea Muzeelor”
    Deliric
    Artist
    Luna Morgaciova
    Visual Artist
    Moderator:
    Andreea Lupu - Strategy & Innovation, Director, Starcom Romania
  • 11.00 - 11.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 11.30 - 13.00
    SESSION 2
  • The Strategy Behind an Influencer Campaign
    Aceasta sesiune aduce prin voci cu experienta bune practici prin exemple de succes si un know-how dobandit de profesionisti din agentii din Romania, UK si Germania.
    Maira Genovese
    Managing Director, MG Empower (UK)
    Mirabela Dinu
    Global Social Media Manager, Bitdefender
    Stephen Farrell
    Associate Director, Influencer Relations, Ketchum (UK)
    Moderator:
    Cristian Manafu - Managing Partner, Evensys
  • 13.00 - 14.00
    PAUZA DE PRANZ
  • 14.00 - 16.00
    SESSION 3
  • Success Stories in Influencer Marketing Campaigns
    Aceasta sesiune aduce in fata audientei o serie de programe de influencer marketing care au avut rezultate.Vei descoperi cum brand-urile se conecteaza cu publicul prin intermediul influencerilor.
    Marcel Heinrich
    Senior Influencer Marketing Manager, Foodspring (DE)
    Ioana Mârzac Sigarteu
    Corporate Communication, Manager, Samsung Electronics Romania
    Vali Barbulescu
    Artist & Entrepreneur
    Dorin Boerescu
    CEO, 2 Performant
    Alexandra Jercaianu
    Project Manager, Elefant.ro
    Florin Grozea
    Founder, MOCAPP.NET
    Moderator:
    Cristian Manafu - Managing Partner, Evensys
  • 16.00 - 16.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 16.30 - 18.00
    SESSION 4
  • The Secrets of Influencer Marketing
    O discutie de final de zi, relaxata si plina de experiente reale, cu efecte importante in relatia brand-influencer. O dezbatere deschisa despre provocarile aparute in colaborari si cum pot fi acestea depasite. 
    Dana Rogoz
    Actress
    George Buhnici
    Journalist & Vlogger
    Ela Craciun
    Journalist & Blogger
    Cristian Simonca
    Blogger, Bloguluotrava.ro
    Mirela Bucovicean
    Founder, Molecule-F
    Cornel Ilie
    Artist
    Moderatori:
    Andreea Lupu - Strategy & Innovation, Director, Starcom Romania
    Cristian Manafu - Managing Partner, Evensys

Organizator

Partener principal 2019

Parteneri 2019

Partener Know-How

Platforma partenera

Cu sprijinul

Parteneri media

Pentru oportunitati de partneriate si sponsorizare, nu ezitati sa ne contactati
Contact